Provedli jsme další, tentokrát již celoškolní, průzkum o školním bufetu a vašem vztahu k němu. Všem, kdo odpověděli, děkujeme 🙂
Jak často chodíš do bufetu?
Co si naši studenti kupují nejčastěji?
- Pizza rohlík / slaninový rohlík 27,4 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Párek v rohlíku 24,8 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Svačina: bageta, obložená houska apod. 13 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Sladké pečivo typu donut, muffin 8,7 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Kafe 8,7 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Sušenky, tyčinky apod. 6,1 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Žvejky, bonbony 3,5 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Pití 2,6 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Sešity a školní potřeby 1,3 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
- Ostatní 3,9 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5}
Kolik v průměru utratíš v bufetu peněz při jednom nákupu?
Bonusová otázka: používáš i automaty na chodbách?
Chybí ti v bufetu něco?
- Nic (23 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5})
„Mám tam vše, hlavně vlídné slovo paní Homolkové. To je k nezaplacení.
- Zdravější jídlo – čerstvé ovoce a zelenina (20 {aa3c989e2016da15674cf444237b68140d149333282bf41a27aff529b8aeedd5})
„Vím, že je to nepopulární požadavek, ale mně tam chybí větší rozmanitost ovoce a zeleniny. Ovšem vím, že paní Homolková musí prodávat hlavně ty věci, co jsou žádané, aby se jí to vyplatilo.“
- Větší rozmanitost jídla pro vegetariány a vegany a potraviny, které neobsahují lepek a laktózu
„Víc obědů (jiných než polívek a nudlí z pytlíku) vhodných také pro vegetariány/vegany.“
„Je tu taky hodně lidí, co nemůžou lepek a laktózu a Alasky plnohodnotná strava úplně nejsou.“
- Větší nabídka pití, více příchutí horké čokolády
- Více možností, jak šetřit životní prostředí
„Místo jednorázového plastového nádobí by bylo fajn sehnat a půjčovat omyvatelné kelímky… Byl by to další velký a užitečný ekologický krok “
„Víc věcí, které nejsou z plastu.“
- Další pobočky bufetu po škole
- Možnost platit kartou
- Přehledný soupis všech potravin, které se v bufetu prodávají, a jejich ceny
- Pivo a tabákové výrobky
- Objetí zdarma
- Dobré známky
- Nějaký hezký prodavač
Jak by to na škole vypadalo, kdyby byl bufet náhodou (nedejbože!) zavřen?
(výběr nejlepších odpovědí)
Bez paní Homolkové by to nebylo ono.
Osazenstvo by asi ohryzávalo lavice.
Bledě, bufet (včetně paní Homolkové) je jediná pozitivní věc na škole…
Snědli bysme se navzájem.
Myslím, že Pekárny a cukrárny Klatovy by zkrachovaly, protože by prudce klesal prodej pizzáků.
Špatně. Tohle je jediná dobrá věc na škole.
Chodili bychom včas do hodiny.
Pro mě by to asi nic moc neznamenalo, kromě zmizelé fronty, když čekáme před P01 na bižuli.
Já bych s tím neměla problém, ba naopak.
Nebyli by z nás chudí studenti 😀 Ale o to horší atmosféra bez cukru, kafe a pizzáků by na škole panovala!
Gymnázium by pohltil hladomor…
Vznikl by totální chaos a lidi by se požírali hlady na chodbách.
Myslím, že by studenti drželi protestní hladovku za jeho znovuotevření.
Špatně, zvažoval bych odchod z gymkt
Nebylo by kam si jít pro sváču, nebo si popovídat s paní Homolkovou. Každopádně by tu chyběl…
Asi bysme se uchýlili ke kanibalismu
Cítil bych v sobě prázdnotu bez paní Homolkové
Na bufetu škola stojí a padá, takže špatně
Kručení břicha hladovějících studentů by narušovalo každou vyučovací hodinu.
Jedno velké utrpení doprovázené frustrací a deprivací. Zkrátka neuspokojení základních životních potřeb, bez kterých se nemůžeme dostat k těm vyšším (seberealizace).
Děcka by si možná konečně začala nosit svačinu anebo by pošla hlady 😀
Špatně, jak bysme měli zvládat tu hrůzu ústavu, bez paní Homolkové?!